Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 25.05.2018, 19:22

 Сайт Соснівського навчально-виховного комплексу

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

ЗВІТ директора Соснівського НВК «Гімназія- ЗОШ І ступеня» Чернишиної В.М. про навчально-виховну та фінансово-господарську діяльність

2015/2016 навчальний рік завершує 471 учень. Навчально-виховний процес забезпечували 47 вчителів. Працювала група продовженого дня в кількості 38 учнів. На індивідуальній формі навчання згідно  довідок медико-педагогічних комісій перебувало 3 учні: Гамчук Олександр, Мельничук Софія, Яніцький Микола. Заклад продовжував працювати за двома профілями: українська філологія  та екологічний. В цьому навчальному році заклад працював згідно Статуту, Плану розвитку навчального закладу та програми «Творча обдарованість». Підвозу підлягало 75 учнів з навколишніх сіл: Адамівка, Іванівка, Глибочок, Вілля. А підвіз учнів з сіл Мочулянка, Совпа, Хмелівка здійснювався перевізниками згідно укладених договорів.

  Під час підвезення дітей виникали транспортні та дорожні проблеми. Дороги сіл Вілля, Глибочок не відповідають технічним вимогам, що спричиняло неодноразово пошкодження гімназійного автобуса. Адміністрацією закладу були написані листи на адресу голови селищної ради, начальника управління освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації, голові Березнівської райдержадміністрації Мельнику М.П. Я, як керівник навчального закладу побувала на зустрічі з депутатом Верховної Ради Євтушком С.М. з питання ремонту дороги. Районна держадміністрація клопотання закладу про вище згадану проблему направила на адресу депутата обласної ради Данильчука О.М. Дане питання залишається відкритим. Варто відзначити, що суттєву підтримку відчули зі сторони батьків учнів села Глибочок, які теж зверталися з клопотаннями в різні інстанції. Наші шефи ДП «Соснівське лісове господарство» з розумінням віднеслися до нашої проблеми і пообіцяли допомогти в проведенні ремонту доріг Соснове-Глибочок, Соснове-Вілля.

  Напротязі цього навчального року   з перевірками щодо роботи зі зверненнями громадян та аналізу навчально-виховної роботи закладу побували начальник управління  освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації  Бойчук Н.К.,  заступник начальника управління Ружицька-Швистова О.Й., методисти управління освіти та РОІППО, представники соціальних служб району.

   Проведену атестацію педагогічних працівників згідно Плану розвитку навчального закладу. Проатестовано 5 вчителів на відповідність займаній посаді та присвоєння відповідної кваліфікаційної категорії. Відрадно відмітити, що вчителю зарубіжної літератури Пашко Т.В. присвоєно вищу кваліфікаційну категорію.  В закладі було проведено засідання творчої групи вчителів української мови та літератури.  На високому професійному та методичному рівнях провела урок української мови та літератури вчитель вищої кваліфікаційної категорії «старший вчитель» Мельник Л.А.

    Особлива увага приділяється роботі з обдарованими учнями. За підсумками районних, обласних  та олімпіад та конкурсів ми маємо 32 призових місця. Високий рівень знань з української мови та літератури показала учениця 5-А класу Веремчук Анастасія на Всеукраїнському Міжнародному конкурсі                       ім. Т.Г. Шевченка і подарувала закладу, району, області ІІ місце по Україні. Вашій увазі ми пропонуємо слайд-презентацію «Наша гордість» про переможців районних та обласних олімпіад та конкурсів.

   Проведення уроків здійснювалося згідно розкладу, затвердженого управлінням освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації та погоджено санітарною службою району. На особливому контролі було відвідування учнями навчальних занять. Аналіз контролю засвідчив, що основна частина дітей дотримується учнівських правил та вимог навчального закладу. Дане питання розглядалося на нараді при директору, засіданні ради гімназії, виконкому селищної ради. До вирішення питання залучалися і працівники правоохоронних органів та соціальних служб. Зокрема, це діти сім’ї Венгловського Юрія, Чумак Тетяни, Саванчук Лариси. Ці сім’ї неодноразово відвідували класні керівники з практичним психологом, соціальний працівник Соснівської селищної ради. Контроль за відвідуванням учнів щоденно здійснюють класні керівники та заступник директора з навчально-виховної роботи Пересипкіна Т.Д. Класні керівники щомісячно подають звіти з аналізом відвідування учнями уроків. Слід відмітити результативну роботу з даного питання класних керівників Пугач Т.В., Пашко Т.В., Кокоти Г.М.,                  Ворожбит Г.А., Власюка С.В., Ткачук Л.Л. Робота з даного питання продовжується щоденно: індивідуальні бесіди з батьками, учнями.

   Особливо хвилює адміністрацію закладу  поведінка учнів на уроках, на перервах та в позаурочний час. Деякі учні агресивно реагують на зауваження вчителів, старших, прослідковуються прояви жорстокості по відношенню один до одного. Батькам варто звертати увагу на поведінку своїх дітей на вміння реагувати на зауваження дорослих. З метою засвоєння правил поведінки з учнями проводяться години спілкування, індивідуальні бесіди. Педагогом-організатором Банацькою М.М. підготовлені слайд-презентації щодо попередження жорстокого поводження серед учнівської молоді. З метою виховання потреби в знаннях засвоєння правил поведінки в закладі за ініціативою адміністрації були проведені такі заходи: «Юна зірка», місячник «Патріот України». Відвідування таких заходів продемонстрували, що учні активні в організації дозвілля.  

  Для забезпечення  змістовного дозвілля учнів на базі закладу працювали гуртки: «Волейбол» ( керівник Ющук І.О.), «Баскетбол» (керівник Нагірна І.В.), драматичний гурток «Чайка» (керівник Ткачук Л.Л.), «Початкове технічне моделювання» ( керівник Вознюк П.К.), «Геологічне краєзнавство» (керівник Скребцов М.І.). Згідно укладених договорів працює філія Березнівської музичної школи та спортивні секції ДЮСШ. В організації дозвілля змістовну підтримку маємо від Соснівського будинку дитячої та юнацької творчості. Між закладами налагоджена хороша співпраця і сьогодні ми висловлюємо щиру подяку працівникам установи.

 Варто  звернути сьогодні увагу і на організацію гарячого харчування в закладі. Укладено договір з Березнівським комбінатом громадського харчування щодо пільгового харчування та батьківські кошти. Пільговим харчуванням були забезпечені такі діти: сироти-4, діти, батьки, яких перебували чи перебувають в зоні АТО-15, згідно довідок управління праці-25 дітей ( діти сімей, які мають статус  малозабезпечені сім’ї). Батькам, на період літніх канікул варто звернути увагу на своєчасне оформлення довідок в управлінні праці щодо забезпечення безкоштовного харчування і пам’ятати, що всі довідки терміновані. За батьківські кошти гаряче харчування отримували 95 дітей.

  В цьому навчальному році значно покращилась фінансово-господарська діяльність закладу. Згідно пропозицій до бюджету було проведено: переобладнання актової зали, придбано обладнання для кабінету фізики, замінено меблі в кабінеті інформатики та початкового навчання, парти і стільці- в п’ятьох класах.

 Під час опалювального сезону тепловий режим відповідав санітарно-гігієнічним вимогам. На період опалювального сезону 2017 року завезено паливо на 70%. Для проведення поточного ремонту заклад отримав всі необхідні матеріали і тому просимо батьків надати допомогу у його проведенні.

  На даний час в закладі здійснюється медичний огляд учнів, який до 27 травня буде завершений, результати медичного огляду батьки можуть побачити до 01 вересня 2016 року і дізнатися до якої медичної групи віднесені діти для проведення уроків фізичної культури. Напротязі року було видано ряд наказів про перевід учнів до певної медичної групи згідно довідок. Контроль за станом здоров’я учнів в закладі, особливо на уроках фізичної культури здійснюють вчителі, вчителі фізичної культури та медична сестра закладу. В цьому навчальному році бюджетом закладу не були передбачені кошти для придбання медикаментів. Ми дякуємо батьківській громадськості за допомогу у придбанні медикаментів першої необхідності.

   В травні місяці проходить в закладі державна підсумкова атестація 4, 11 класів. ДПА для учнів 9 класів розпочнеться з 01.06.2016 року і триватиме по 07.06.2016 року з трьох предметів: математики, української мови, історії України у письмовій формі. Батьки можуть бути присутні під проведення державної підсумкової атестації в 4,9,11 класах.

    В 2015-2016 році  здійснювався психологічний супровід навчально-виховного процесу практичним психологом Гурін Н.П. В розділі психодіагностики було охоплено найважливіші сторінки шкільного життя, кризових вікових періодів. У школі проводилась  така діагностика:

  •  Адаптація першокласників до навчання в нових умовах ( спостереження за дітьми під час занять, спостереження за стилем спілкування учнів з учителем та один з одним, визначення емоційного стану учнів та мотивації навчання, психологічні дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистої сфери першокласників, що мають ознаки дезаптації; бесіди з класними керівниками з метою виявлення дітей, які мають ознаки дезаптації, анкетування батьків:
  •  Обстеження учнів 2,4 класу: визначення рівня пізнавальних процесів, розумового розвитку, особистісних особливостей дітей, визначення мотивації навчання та рівня тривожності, анкетування батьків та дітей , визначення «групи ризику», визначення конфліктів в класі,  проводилось впродовж  року спостереження за нахилами професійних навиків, спілкування в класі:
  •  Дослідження рівня адаптації учнів, дослідження мікроклімату у класному колективі, структура взаємовідносин, поглиблене дослідження особистості учнів з ознаками дезадаптації, відвідуваних уроків та класні години з метою взаємовідносин вчителя та учнів:
  •   Визначення причин важковиховуваності дітей; діагностика особливостей особистості          ( типу темпераменту, характеру, рівня тривожності,типу задатків,інтересів):
  • Визначення індивідуальних особливостей учнів старшої школи                                ( дослідження типу темпераменту, акцентуації характеру), дослідження професійних нахилів та інтересів учнів 9-11 класів; інтелектуальних здібностей (числовий, вербальний, просторовий компонентів); творчих здібностей, нахилів, соціального інтелекту, статусу в колективі; дослідження особистісних та їх емоційних станів, рівня тривожності та мотивації навчання:
  • Вивчення нахилів здібностей обдарованих дітей( проводились різні тести, анкети, бесіди за цією темою, інтелектуального розвитку, анкетування батьків, дітей, вчителів, бесіди з педагогами):
  •  Визначення інтересів та можливостей дітей, які потребують особливої уваги.
  •   Діагностика педагогічного колективу( визначення стилю спілкування, творчий потенціал вчителів):

       На основі психодіагностики проводилась психокорекція:

   1. Допомога дошкільникам у розвитку функцій, необхідних для навчання в школі (розвиток шкільної зрілості, пізнавальних інтересів, допитливість, спостережливості; корекція самооцінювання, рис характеру пасивності, боязливості, замкнутості):

   2.  Корекція дезаптованості першокласників ( застосовувались  корекційні програми ігрового характеру, для корекції пам᾿яті, уваги, мислення):

  3. Використовувались  розвивальні програми у роботі з учнями  4 класу з метою розвитку шкільної зрілості, самостійності, відповідальності, організованості:

  4. Розвивальна робота з учнями 5 класу з подолання дезадаптованості (застосовувались корекційні програми для тривожних дітей з метою подолання тривожності у дітей):

  5.   Корекційна робота з обдарованими дітьми з розвитку здібностей, адаптованості до соціокультури, тренінги впевненості.

  6.  Корекційні заняття з підлітками, які потребують особливої уваги.

  7. Корекційні програми з педагогічним колективом (профілактика конфліктності, тренінги розвантаженості, розвитку комунікативних навичок демократичного стилю спілкування):

  У психокорекції були використані методичні рекомендації, матеріали взяті з журналу  «Психилог», «Все для вчителя», «Шкільного світу», «Інтерактивні методи корекційного впливу на поведінку дитини», за матеріалами програми «Рівний -рівному», «Розвивальне навчання».

 

   Згідно плану роботи закладу активно працював логопедичний пункт. На початку 2015-2016 навчального року було обстежено 83 дитини. Виявлено 45 учнів з порушенням мовлення. Обстеження проводилося серед перших класів та учнів інших класів, які перебували на обліку з попереднього навчального року.в результаті обстеження виявлені учні, які мають потребу в проведенні корекційних логопедичних занять та уточнювався логопедичний діагноз дітей. 45 учням був поставлений діагноз дислалія, які взяті на облік та зараховані до логопедичного пункту. На кожного логопата (новачка) на початку навчального року заведено індивідуальну логопедичну картку, в якій фіксувався план логопедичної роботи з кожним учнем, а на кінець І та ІІ семестрів підведені підсумки роботи. З дітьми проводилася робота зі звуко-буквенного аналізу, розвитку граматичного ладу мови, розвитку фонетико-фонематичних процесів, розвитку уваги, мислення, пам’яті, активізовувався словниковий запас. Також відбувалася робота над формуванням дрібної моторики.

Підсумок роботи:

На облік поставлено 45 учнів. З них:

-23 учні було повністю виправлено мовленнєві недоліки;

- у 16 учнів відбулися значні покращення мовлення;

- 6 учнів залишилося в мовному просуванні на рівні вересневих показників. Протягом року логопедичний кабінет був збагачений методичною літературою, наочністю.

                                                 

  Аналізуючи роботу закладу в 2015-2016 навчальному році ми маємо і певні проблеми. Зокрема: недостатньою є індивідуальна робота адміністрації закладу з батьками, діти яких потребують посиленої педагогічної уваги. Варто покращити роботу щодо звернень громадян. В новому навчальному році класним керівникам 1-11 класів посилити контроль за учнями під час перерв, своєчасно аналізувати випадки порушень учнівських правил. Вчителям закладу контролювати дотримання правил поведінки учнів на перерві в кабінетах з питання збереження здоров’я дітей, матеріальної бази.

 Психологічний супровід навчально-виховного процесу повинен бути більш дієвим, активним. Логопеду закладу необхідно співпрацювати з вчителями-предметниками, класними керівниками з питання організації роботи з учнями щодо покращення мовленєвої культури.

 

Категорія: Мої статті | Додав: соснове (05.07.2016)
Переглядів: 108 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz