Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСереда, 14.11.2018, 14:24

 Сайт Соснівського навчально-виховного комплексу

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [4]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Методичний кабінет- організаційний центр методичної роботи в навчальному закладі

Методичний кабінет- організаційний центр методичної роботи в навчальному закладі

Організація інноваційної діяльності ЗНЗ.

У навчальному закладі інноваційна діяльність спрямована на підвищення науково-професійного рівня вчителів, розвитку їх творчої активності. Визначено напрямки та зміст діяльності навчально-методичного центру, технології та форми організації навчально-методичної діяльності.

Інноваційні технології в навчально-виховному процесі закладу:

-моніторинг;

-участь у експериментальній роботі;

-проектні технології ( педагогічна рада, дослідження, науково-дослідницькі роботи в МАН учнівської молоді);

-інноваційні технології в методичній роботі;

-інноваційні технології навчання ( банк інноваційних технологій навчання);

-інноваційні підходи до організації дозвіллєвої діяльності учнівської молоді;

- інноваційні виховні технології ( рольові ігри, тренінги, ігрова педагогіка).

    Методичним кабінетом розроблено моделі удосконалення особистості вчителя, інноваційної діяльності колективу, творчої педагогічної діяльності.

Розуміючи, що основною складовою навчально- виховного процесу  є урок, методичною радою розроблено модель реалізації уроку.

Підвищення результативності навчально- виховного процесу через невпинне вдосконалення рівня педагогічної майстерності, інформаційної і методологічної культури, компетентності вчителів – одне із важливих завдань кожного навчального закладу і нашого зокрема.

          Адміністрація та методична служба спрямовують свою діяльність на допомогу вчителю у вдосконаленні його професійної майстерності: вивчено та занесено до картотеки навчального закладу передовий педагогічний досвід вчителів, який схвалений методичним кабінетом відділу освіти: Усач І.Д. «Виховання екологічної культури школярів», Ваврик М.М. «Формування творчо обдарованої особистості під час вивчення української мови та літератури», Рицької Т.Б. «Вивчення культури народів світу на уроках зарубіжної літератури», Чернишина М.Є. «Ефективність використання особистісно орієнтованого навчання на уроках фізики», Скребцова М.І. «Атмосфера співробітництва і партнерства вчителя та учня на уроках географії на засадах особистісно- зорієнтованого навчання та виховання; Яницької Л.Г. «Розвиток художньо – естетичних здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва».    

      Досвід роботи вчителів: Стасюк Л.М. «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»,  Скребцової Н.О. «Гра як засіб формування особистості школяра»,  Васюти В.А. «Самостійна робота. Форми та методи проведення», Пляховського С.Б. «Інноваційні підходи до реалізації змісту та методів викладання біології. Екологічне виховання на уроках біології» занесено до картотеки педагогічного досвіду закладу.

     З року в рік  НВК є районним опорним закладом з основних питань управлінської діяльності та внутрішньошкільної методичної  роботи, школою новопризначеного керівника ( керівник Чернишина В.М.)

       У 2012/2013н.р. на базі закладу було забезпечено роботу районної школи педагогічної майстерності Чернишина М.Є. та Ваврик М.М.,  консультпункт на базі досвіду роботи творчо обдарованих вчителів Скребцова М.І., Чернишина М.Є., Васюти В.А., Рицької Т.Б., Пляховського С.Б.,  Усач І.Д.; творча лабораторія з реалізації програми національного виховання              (Бурячок Т.О.).

    Видано методичний посібник з досвіду роботи «Інноваційні технології методичної роботи з педагогічними кадрами в  умовах освіти для сталого розвитку» ( 2012р.).

Видано «Банк інноваційних технологій навчання Соснівського навчально-виховного комплексу «Гімназія- загальноосвітня школа І ступеня», в якому визначено суть педагогічних технологій; визначено вчителів які апробують, адаптують, упроваджують дану технологію; прогнозовані результати із впровадження певної технології та друкована продукція вчителів закладу з досвіду роботи.

   У 2012 році методичний кабінет Соснівського навчально-виховний комплекс «Гімназія- загальноосвітня школа І ступеня» став переможцем районного огляду-конкурсу методичних кабінетів навчальних закладів району.

 

Організація роботи з творчо-обдарованими учнями

 

Бабчук Андрій, дійсний член гімназійної МАН учнівської молоді

 

Герук Марина, дійсний член  Рівненської  МАН учнівської молоді

 

Розуміючи, що основним завданням закладу є розвиток творчих здібностей учнів, педагогічний колектив активно працює над виконанням розробленої закладом комплексної програми «Творча обдарованість», яка складена із урахуванням можливостей НВК і спрямована на створення сприятливих умов для пошуку, підтримки, розвитку та самореалізації інтелектуально і творчо обдарованих дітей. Програма передбачає поліпшення організаційно-педагогічних  і науково-методичних заходів, спрямованих на розвиток здібних, обдарованих і талановитих  дітей. Мета програми: задоволення потреб суспільства у становленні і розвитку  творчих, діяльних, обдарованих учнів. Успішне виконання передбачених Програмою завдань можливе за умови тісної співпраці навчального закладу, сімї і громадськості. І тому вчителі постійно перебувають у творчому пошуку. У закладі функціонує центр «Ерудит» науково-творчого об’єднання «Пізнання», яке здійснює свою діяльність на принципах демократії, гласності, співтворчості, співробітництва. Центр «Ерудит»- структурний підрозділ обєднання. Основною метою та його завданнями є:

- задоволення запитів та інтересів учнів, виявлення найбільш обдарованих школярів у різних галузях, розвиток їх творчих здібностей;

- організація науково-дослідницької діяльності вчителів та учнів з метою вдосконалення навчально-виховного процесу.

          Методичним кабінетом видані рекомендації «Розвиток творчих здібностей учнів ( на допомогу вчителю та учню)», «Робота з обдарованими дітьми( методичні рекомендації батькам)». У закладі з 2001 року ведеться книга «Обдаровані діти», в якій зібрані матеріали про творчо обдарованих дітей, переможців районних, обласних та республіканських олімпіад  з основ наук, конкурсів-захистів МАН України, змагань, конкурсів. Результативність участі учнів в олімпіадах та конкурсах оформляється у збірники «З вірою в майбутнє».

 

   Учні навчального закладу активно працюють над науково-дослідницькими роботами в Малій академії наук.

Мала академія наук закладу складається із трьох  секцій:

Початкова школа (2-4 класи) «Повір у свої сили, дитино»

Основна школа (5-7 класи) «З вірою в майбутнє»

Старша школа (8-11 класи) «Повіримо в науку. Повіримо в себе».

Щороку видається збірник тез наукових робіт школярів-призерів гімназійного конкурсу-захисту МАН старшої школи, збірнички дослідницьких робіт учнів початкової та основної школи. Оформлена виставка  учнівських дослідницьких робіт «З вірою в майбутнє».

     Дієвим в закладі є творче обєднання «Пізнання», складена програма «Творча обдарованість». Учні закладу Довмат Катерина, Васюта  Володимир- переможці республіканської олімпіади з німецької мови та ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, занесені в Книгу «Обдаровані діти України».


                                

Категорія: Мої статті | Додав: соснове (17.03.2014)
Переглядів: 252 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz